Sofiaslillafamilj

Hemma

Kategori: Allmänt

Idag blev det att stanna hemma. Magsjuka går på jobb & det har jag råkat ut för, dock bara ena hållet än så länge men jag mår illa :( Men jag håller tummarna för det inte blir mer än det. Det konstiga är att jag känner mig febrig osså, men man brukar väl inte ha feber när man har magsjuka?! Det kanske är något nytt.. Men det är otroligt jobbigt, för man vill ju bara ligga & vila, men jag springer till toan hela tiden.. Hoppas det går över fort så att man kan vila sen!

Så konstigt att jag åkt på detta nu, kände ju ingenting igår :/ men men nu äre ju som det är!
Hoppas inte du har blivit dålig Emelie!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Känner inget av de nu iaf.

    Hoppas inte på att jag får de heller!!

    Peppar, peppar ta i trä (knack, knack) ;)

    Puss&Kram

    2010-02-09 | 22:49:28
    Bloggadress: http://emelienorstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: