Sofiaslillafamilj

Jag måste bara berätta detta..

Kategori: Allmänt

Idag när jag stod & väntade på bussen i Lödde, så hörde jag något som lät "WROOOOM" som när man låtsaskör en racerbil typ =P jag fattade först inte vad det var, sen ser jag en kille i 13-15 års åldern (är lite osäker) gå över övergångsstället som ligger nära busshållplatsen. Han kommer gåendes mot mig men en stor snöboll i handen. När han närmar sig mig tar han en stor tugga av snöbollen & rent ut sagt bara glor rakt in i mina ögon. Han går förbi mig & går in på kyrkogården som ligger en bit bort, sedan tar han några kort på kyrkan. Sedan går han ut & stänger grinden. Sen börjar fanskapet gå mot mig igen =/ & när han går mot mig denna gången så börjar han spotta hej vilt omkring sig.. När han väl går förbi mig så glor han sådär konstigt igen.. Sen när han går över övergångsstället så hör man återigen "WROOOOOM"

 Fy fan, jag blev rädd & visste inte var jag skulle titta.. Hade han sett att vi fått ögonkontakt kanske han hade gjort något mot mig. Kanske hade han kommit fram & tagit strypgrepp på mig, vad vet jag?! Nee, nu ska jag ju inte överdriva.. Men i vilket fall tyckte jag att det kändes lite obehagligt!
Haha, men nu när man tänker efter så är det ju faktiskt ganska komiskt =) tänk så mkt det kan hända i Löddeköpinge! Jag ville bara dela det med er, ni kanske kan få er ett gott skratt!

Ikväll har jag lagt undan den rena tvätten som hängde på tork, satt igång 1 maskin tvätt & hängt upp den & sen åkte älskling & jag o handlade mat =) jag gick även in på blomsterlandet för jag skulle ha en orkideè till, men det blev lite fel. Sen innan hade jag orkideér med gröna skaft, men på denna blev det bruna.. Något som jag inte tänkte på förrän jag kom hem & ställde dem bredvid varandra. De andra har jag köpt i Lund. Men men, jag får köpa en när jag är i Lund nästa gång & ställa den bruna någon annanstans ;) hehe.. Sånt som händer, man kan ju inte tänka på allt!

Nu ska jag titta på tv lite, sen får jag hoppas att älsklingen gör mig sällskap här i soffan snart.
Ha en fortsatt trevlig kväll =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: