Sofiaslillafamilj

Längtar till helgen..

Kategori: Allmänt

Efter att legat i sängen hela förmiddagen förflyttade jag mig till soffan för att bädda ner mig med stort täcke & en underbar film - Helens små underverk, en riktig mysigt tjejfilm. Passar perfekt när man ligger hemma & är sjuk - eller när man är själv hemma & är uttråkad!

Nu väntar jag på att Tommy ska komma hem - han skulle komma hem tidigare idag för att de ska börja jobba tidigare imorgon! Hoppas att han mår bättre :)

Denna helgen ska jag upp till mina föräldrar igen, jag åker upp på fre kväll & hem igen på sön kväll!En snabbvisit igen, men det är skönt! Det kommer att bli en bra helg, när jag kommer upp på fre ska vi ta det lugnt & titta på Let`s dance - för det brukar nog mina föräldrar göra.. Sen på lördag fm ska syrran, Emma, Lisa & jag åka till LKPG för att titta på Disney On Ice - det ska bli jätteroligt! Jag är nog mer exalterad över det än tjejerna ;) haha! På kvällen är det ju Melodifestivalen, det får man ju absolut inte missa!

Det enda tråkiga är att jag inte kommer träffa Tommy i helgen, vi har varit tsm i 3 år & 10 mån på lördag & på söndag är det ju alla hjärtans dag, så det är synd att inte vi kommer träffas i helgen. Menmen, det är ju nyttigt att vara ifrån varandra osså! Jag älskar dig Tommy, muchomycket<3<3

Håller på & tvättar - jag är uttråkad! GAAH*
Haha, hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: