Sofiaslillafamilj

Lugn dag = Skönt =)

Kategori: Allmänt

Vi var ju på bio igår, haha den var sååå bra =) ni som inte sett den SE DEN!

Annars idag? Allt är bra, det blir en lugn dag.. Vi ska snart ut till Sandby för att hämta Tommys gevär - han ska ut & skjuta lite lerduvor med ett par kompisar! Då blire att jag är hemma, tar de lugnt, tvättar lite sen vid 13.30 ska jag titta på det sista programmet av "Övningsföräldrar" då får man se hur det har gått för de unga paren efter den stora prövningen =) så det ser jag fram emot!

Sen ikväll ska vi tillbaka till Sandby med geväret, då vet jag inte om vi stannar där & äter. Det är ju melodifestivalen ikväll osså, eller så blire att vi stannar hemma själva & myser till det här ist.
Vi får se ;) allt kan hända! Haha, näerrå!

Näe, nu ska jag gå & göra mig iordning lite!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: