Sofiaslillafamilj

Måndag

Kategori: Allmänt

Idag tar älsklingen & jag igen helgen. Vi hade ju mkt att fira då, men eftersom jag var i Mjölby så gick det ju inte! Så idag ska vi mysa massor - utan tv hoppas jag =) hehe!

Just nu håller han på att laga mat, han håller på att svära för fullt här. Det går tydligen inte som han vill ;P Vi e jättehungriga båda två! Så det ska bli gott med lite mat i magen!

Helgen hos mamma & pappa blev lyckad =) Jag hade jättemysigt! Nu vet jag inte riktigt när det blir att jag åker dit nästa gång, men jag lovade att jag skulle upp en gång innan jag fyller. För då ska älsklingen med upp så då kommer vi att åka bil - det är då det är påsk!

Fyy fan vad det värker i min hals, nu ska jag ta en tablett sen ska jag duka för snart är maten klar =P
Vilket tråkigt inlägg det blev, haha hade inget direkt att skriva! Aja, sånt som händer!

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: