Sofiaslillafamilj

Nu jäävlar i havet har här hänt grejjer ;P

Kategori: Allmänt

Faan, inlägget som jag skrev innan detta kom inte med..
Ibland blir man bara så irriterad på blogg.se!!!

Meen iaf hör & häpna =) jag har varit ute & gått 1 timma!
Nu är jag genomsvett, men det är nice! ;P
Det är riktigt härligt med frisk luft! 

Detta är mitt mål, (det har jag gått & grunnat på hela vägen)
Jag ska ut & gå denna rundan varje dag. På vardagarna går jag efter jobb
& på helgerna innan frukost =)

Så ska jag fan sluta med godis, dricka, kakor - allt äckligt flöt!
Jag är såå trött på mitt godisbehov - (ska faen börja snusa onico igen)
Det hjälpte mot mitt godissug! Håller tummarna för att Tommy köper det på
hemvägen & mitt bubbelvatten jag bett om =)

Nu ska jag hoppa in & ta en välförtjänt dusch =)
Jag ska osså vara stolt över mig själv en stund!

JAG HOPPAS JAG FÅR TRÄNINGSVÄRK, DET SKULLE VARA PRICKEN ÖVER I.ET
& SÅÅ SKÖNT, SÅ JAG HÅLLER TUMMARNA!

Ikväll ska älsklingen & jag mysa!

Kommentarer

  • Becca säger:

    Härligt Sofia! Hoppas att allt går bra och att du får lite t-värk ;) hehe.. Puss

    2010-02-25 | 21:47:40
    Bloggadress: http://bicca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: