Sofiaslillafamilj

Redo!

Kategori: Allmänt

Nu e jag redo för en hockeymatch mellan Malmö Redhawks & Leksand.. Nu äre bara älsklingen som saknas ;) men han dyker nog upp snart.. Det är tänkt att vi ska ta 16.10 tåget in till Malmö! Sen ta bussen till arenan! Men jag är inte ett dugg sugen på att dricka, så den biten får Tommy ta =)
Jag har blitt förkyld nu osså, så tråååkigt! Jag är täppt, näsan bara rinner & jag nyser mkt & då börjar ögonen vattnas =P haha! Men annars mår jag bra!

Igår gjorde jag mina naglar igen, såå skönt att ha tillbaka dem - nu ska jag bara låta dem växa ut så att jag slipper ha tippar =) jag är fortfarande besviken på mig själv för att jag började bita igen!
Mina naglar som hade blivit så fina & så långa! Men det är typiskt mig! Just nu är de iaf en slags lila, inte mörklila & inte ljuslika MELLANLILA får vi nog kalla dem =)

       

HAHA EMELIE JAG KLARADE DE =)

Hoppas ni får en bra fredagkväll!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: