Sofiaslillafamilj

Slutade tidigt idag!

Kategori: Allmänt

Nu har jag suttit i denna tystnaden ett tag & bara lyssnat på mig själv när jag andas =P
Men det har faktiskt varit rogivande, man kopplar av på ett helt annat sätt när det är lugnt omkring än, tycker inte ni det?? Men nu får det vara bra med tystnaden för idag, nu ska tv.n sättas igång!
Det är faktiskt ganskaavkopplande det osså, även fast det blir ansträngt för ögonen om man tittar för länge, det märkte jag när vi hade OTH - maraton här hemma =) hehe!

Guud, jag längtar till älsklingen kommer hem, så att vi kan äta mat! Idag ska vi äta pressad potatis, kycklingfile & kall vitlöksås, hur gott låter inte det då? =) MUMSIGT! Men det är något som är sååå svårt att veta vad man ska äta varje dag! Man tröttnar ju på maträtterna till slut, om man äter dem för ofta! Det är lika svårt varje gång man ska åka & handla!


Näe, nu väntar tvn =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: