Sofiaslillafamilj

Tidig lördagmorgon..

Kategori: Allmänt

Det blev en mysig hemmafredag trots allt =) Älsklingen mådde inte så bra, så vi struntade i hockeyn & hade som sagt mysigt hemma! Tummen upp för det =) Men jag somnade dock ganska tidigt, är sjukt trött på kvällarna nu efter jobb. Barnen är helt upp & ner :P överallt & ingenstans, de bits, slåss, knuffas - allt som de inte får göra! Men så är de ju osså 11 killar & 4 tjejer, det är väl så det är med ett gäng killar bara.. Men det enda man gör är att tjata! Nog om det nu!

Idag ska vi ha en lugn dag, mysigt som vanligt! Senare mot kvällen tror jag att vi beger oss till Sandby för att äta & titta på melodifestivalen, var längesen jag träffade dem nu..
Imorgon ska vi åka in till malmö & titta på hockey!

Haha, jag har läst din blogg Bicca :P "wrooom" på dig! Btw, låter fint med brunt hår!

Nee, nu ska jag nog gå & sova lite till.. Krypa in i min älsklings varma famn - underbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: