Sofiaslillafamilj

Underbar start för veckan :)

Kategori: Allmänt

Helgen har varit helt underbar<3

Igår kom Emelie hem till mig & vi bakade en massa & hade sjukt roligt - som alltid :) Hon gjorde osså min blogg superfin :) Men du gums, jag skulle mig på & kommentera ditt senaste inlägg i bloggen, men det går inte.. Jag kommer inte fram till kommentarsfältet :/ jättekonstigt! Jag tycker om dig osså gumman! 

Idag så blir det jobb till 15.30 sen ska Emelie & jag iväg till Lund, gå & glo lite i affärer! 
Det ser jag fram emot, var så länge sen jag shoppade/fönstershoppade :) 
Så detta kommer bli en jättebra måndag tror jag! 

Älsklingen & jag pratade lite allvarligt snack & vi bestämde att vi följa ett schema nu, så får vi se vad som händer.. Kan ju alltid hoppas på det bästa :) Med början idag! Yesyes, jag vill inte gå in mer på det men vissa av er kanske fattar ändå? 

Oj, nu e klockan mkt.. Jag måste köra till jobb! 
Ha en underbar dag :) Hauddi alla! 

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Hej gumman.

    Jasså? vad konstigt, får ta och kolla upp de. Fy fan vad vi kommer ha de nice idag, ser verkligen framemot de!! Tycker om dig vännen min!!<3

    Puss&Kram

    2010-02-08 | 13:49:13
    Bloggadress: http://emelienorstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: