Sofiaslillafamilj

"Vad är det här för toaletter"

Kategori: Allmänt

Min ena systerdotter Lisa 3½ behövde gå på toaletten då Olle min systerson spelade en hockeymatch..
Jag följde med Lisa på toaletten  - men det var bråttom så hon sprang i förväg..
När jag kommer fram hör jag henne inne på killarnas toalett. Jag öppnade dörren & där står Lisa vänd mot pissoarerna & säger högt - "MEN VAD ÄR DET HÄR FÖR TOALETTER??" hahaha! Så jag säger att hon inte kan vara där inne - men hon skulle promt stanna för hon behövde ju bajsa. =D så då fick jag ju försöka förklara för henne att hon var inne på killarnas toalett & att vi skulle gå in på tjejernas. Först då följde hon med =P fy fan! Roligt som fan, det är något man kan skratta gott åt framöver!

Idag är det alla hjärtans dag =) hehe, jag får inte träffa min älskling förrän ikväll!

Nu ska jag snart hämta min mormor för vi ska på fika hos min bror, sen ska mormor, mamma, pappa & jag hem till mamma & pappa för att äta Moussaka! Gott! Sen har jag inget mer planerat för tillfället!
Men det blir säkert att åka upp till min syster en sväng förhoppningsvis =)

Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: