Sofiaslillafamilj

Vilken dag :)

Kategori: Allmänt

Nu e jag sjukt trött, men fan asså vad roligt jag har haft idag =) helt otroligt!
Fast Emelie & jag har ju alltid roligt, så det är ju ingen nyhet direkt..
Vi har varit på stan i Lund & shoppat massor eller JAG har shoppat massor & Emelie har hjälpt mig.
Det blev en hel del faktiskt, & nu måste jag verkligen spara mina pengar. Som Tommy sa när jag kom hem, tänk på att det är 21 dagar kvar till nästa lön kommer :/ shit alltså, är det verkligen såå långt kvar?! Haha! Men jag köpte iaf trosor på hm, smink på make up store & Åhlens & en sån låda som man lägger brödet i på Lagerhaus & så får jag ju inte glömma den fina kökshandduken =P
Sen åkte vi hem hit & käkade, makaroner & köttfärssås fast med kycklingfärs - faktiskt jättegott!
Efter det sminkade Emelie mig & WOOOW säger jag bara, vilken skillnad! Sen flippade vi typ ut totalt, det var då bilderna i inlägget innan blev till =P haha! Men faen så roligt jag har haft ;P

Nu sitter jag här & fördriver tiden, för en gångs skull vill jag gå & lägga mig samtidigt som min älskling, & jag har ju faktiskt sovmorgon imorn, så det ska nog gå bra.. Dessutom har vi ju en överenskommelse osså ;) haha! Men gud, vad jag är trött.

Det har absolut varit en händelserik & spännande dag :)
Ser fram emot nästa gång gumman<3

Ha en fortsatt bra kväll!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: