Sofiaslillafamilj

Vilken kväll =P

Kategori: Allmänt

Tommy & jag hade bestämt att vi skulle åka till Lund när vi båda slutat jobba. Vi skulle in på Rusta & köpa en tavellist & trådbacksställningar/stativ. Vi hittade en tavellist, men inga trådbackar! Så vi åkte vidare mot ÖB - men där hitta vi inget heller! Jag ville så gärna att vi skulle fixa allt när vi ändå var ute, så jag tjatade på Tommy att vi skulle köra till självaste IKEA =P Det tog ett tag innan han gav med sig, men helt plötsligt var vi på väg ;) tänk vad lite tjat kan göra!

Väl därinne hittade vi allt vi skulle ha - SÅ BRA! Jag ville ha trådbacksställningar/stativ med plastlådor, tycker faktiskt att det är lite bättre =) Det blev inte så billigt, men det kommer bli jättebra i tvättstugan, så det var värt dem pengarna! Sen köpte jag en tavelram osså, till postern jag har beställt =) Får den inom 2-5 dagar! Så ska den stå på tavellisten sen & dölja den fula väggen! Tummen upp för det! Det kommer bli såå fint!

Idag ser dagen ut så att ja ska jobba till 16.45 sen hem & äta. Efter det älsklingen sätta ihop trådbackarna åt mig, sen ska här organiseras =) Kanske kan få upp tavellisten idag med!
Sen är det bara klädkammaren kvar vi behöver rensa - sen är hela lägenheten fin =)
Man får ta en sak i taget!

Jag vill så sjukt gärna gå & se FARSAN =) vi skulle gjort det nu i helgen så hade vi bestämt lördag, men så frågade älsklingen mig om jag verkligen ville gå då, för det var ju melodifestival. & nörd som jag är så svarade jag att vi skulle ta det en annan dag - för man kunde ju bara inte missa melodifestivalen! Men guud vad jag ångrar mig! Alltså dessa 3 delfinaler hittills har bara varit ren skit, fy fan vad dåligt det har varit - visst nån enstaka bra! Men vad är detta! Skulle ni kunnat skicka den mörka killen som var med sist - han sjöng på ett annat språk - & vem vet när han sjunger fel, eller ens vad han sjunger om =/ helt otroligt! Jag blir galen! Melodifestivalen var bättre förr!
Men iaf så pratade vi om, om vi skulle gå nu på lör ist - men då är dem ju i Malmö =P Så vi får nog vänta ett tag med att gå på bio!

Nu kurrar min mage - blir att äta lite innan man kör till jobb!
Ha en bra dag, hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: