Sofiaslillafamilj

1 Jan -10 =)

Kategori: Allmänt

Känns väldigt konstigt att skriva -10 istället för -09, men det är en vanesak. Det lär man sig med tiden som alltid, men det kommer nog att ta några dagar =)

Älskling & jag hade en jättemysig nyårsaftons dag tillsammans! Vi har pratat, pratat & pratat!
Det har varit helt underbart skönt, för nu vet vi var vi båda står =) Efter att jag skrev det första inlägget igår somnade jag om (hör & häpna) =P & sov ända till kl 11.00, det var faktiskt jätteskönt. Älsklingen låg & höll om mig hela tiden & det är ju bara såå mysigt =) Sedan åt vi frukost & tog det bara lugnt & som jag sa tidigare så pratade vi, på ett helt annat sätt än vad vi gjorde innan. Så tummen upp för vårt förhållande =) Jag är såå glad & så lycklig just nu!

Sedan åkte vi till Sandby till Tommys föräldrar (blev lite ändrade planer) vi var där runt 18.30, käkade en jättegod middag - Fyllda kycklingfileer(pesto & soltorkade tomater)potatisgratäng. Jättegott verkligen, sedan började vi spela de nya spelen älskling & jag hade köpt =) riktigt roliga faktiskt.. Vi smög ut några ggr för att skjuta några små raketer.. Sedan spelade vi Stop (kortspel)men vi fick avbryta vid 24- slaget då det var dags att gå ut & titta på alla fina fyrverkerier. Klockan var slagen 01.00 & älsklingen frågade om vi skulle köra hem. Jag var chaufför denna kvällen. Inte mig emot =) så vi var hemma runt 01.15, då fick jag en jätteskön massage av älsklingen =) Jag hade så fruktansvärt ont i mina axlar, nacke. Så det var välbehövligt!

Vi gick & la oss & vi hade det så mysigt =)
Låg & pratade massor igen, (jag älskar när vi pratar<3)
Ett helt underbart slut på 2009 & en underbar början på 2010 =)

Nu ska jag väcka min älskling med massa pussar, han ligger här brevid & sover så tungt =P
Men nu är det dags att ta tag i den första dagen år 2010 =) Vi ska bara ta hand om varandra idag. Ut & gå, börja resan på våra nya liv. Åh, vad det låter fantastiskt!

Emelie - kom hem snart! Saknar dig, har såå mkt att berätta för dig =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: