Sofiaslillafamilj

En lång dag

Kategori: Allmänt

Detta kommer bli en lång dag. Jag kommer inte kunna "landa" förrän vid 22.30 ikväll. Det är då jag kommer att vara hemma hos mina kära föräldrar =) Så som sagt - En lång dag!

Igår hann jag inte hem innan älsklingen hann köra till träningen, så han ringde mig & frågade om jag behövde ngt på Ica, för han skulle åka & handla efteråt. Jag sa att jag ville ha bananer & 1 drickyoughurt. Sedan kom jag på att han kunde ju köpa en flaska vatten som jag kunde ha på tåget ikväll. Vad tror ni han kom hem med? Han hade totalt glömt bort mina bananer & youghurten! Haha killar alltså ;) Det är en lång dag på jobb idag osså, så jag får åka ner & handla själv innan jag kör till jobbet. Visst det är iofs min tur att äta på jobb idag, men jag är ju så kräsen :P så det kan vara!

Idag kommer jag inte vara i barngrupp förrän efter 11.30 för vi ska ha planering mellan 8.30 - 11.30..
Sen är det egentligen jag som ska stänga, men jag tänkte fråga min kollega om jag kunde få gå vid 17 idag istället.. Vi får se hur många barn det är idag. Kan ju hoppas på att det inte är såå många, det är ju trots allt fre!

Imorgon ska jag klippa mig - det behövs luggen är jättelång, jag kan inte längre ha den "som vanligt" utan just nu ligger den åt sidan istället. Men det funkar det med =) Annars vet jag inte riktigt vad mina föräldrar har tänkt ut att vi ska hitta på i helgen. För min del behöver vi inte göra så mkt, bara jag får träffa alla i familjen så =)

Nu ska jag gå in på SJ.s hemsida & titta hur det ser ut, bara det inte är massa inställda tåg & förseningar.
Det orkar man inte med såå sent på kvällen :P

Ha en jätteskön fredag=)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: