Sofiaslillafamilj

Ensam kväll

Kategori: Allmänt

Mm, ikväll är jag ensam.. Men bara en liten stund. Älsklingen är iväg & spelar bandy =)
Jag hade sagt att jag skulle tvätta, men sen så satte jag mig här & nu har jag svårt att
komma härifrån. Jag funderar på att sätta på tv.n & bara ta det lugnt tills han komr hem
istället, det låter ganska skönt faktiskt! Så får det nog bli!

Sen hade jag ju tänkt att jag skulle åka till Csyd imorn efter jobb, men jag tror att jag
skippar det & trotsar Tommy & åker i helgen istället. Jag menar helgen har ju faktiskt 2 dagar!
Så åker jag direkt hem & tvättar lite imorn istället. Det låter bra, det kör vi på!

Tydligen så var MIF:s match på tv imorgon kväll, så då sitter älskling & jag bänkade!
Haha, men då kan ju jag passa på att sova en stund på hans bröst, UNDERBART!

Näe, nu ska jag sätta igång tv.n.
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: