Sofiaslillafamilj

Godmorgon =)

Kategori: Allmänt

Har ni sovit gott? Jag vaknade tidigt runt 6-tiden, men då är det alltid skönt att sätta sig med datorn en stund, för då blir man oftast lite trött igen.. Så snart kan jag nog somna om!

Vad ska ni hitta på idag? Jag har ingen aning om vad vi ska göra, känns som att man vill hitta på något men samtidigt bara vara hemma & mysa.. Vi får se. Man kan ju faktiskt hinna med båda =) 

Igår kväll upptäckte jag en liten knöl lr något i min armhåla, men den gör ont! Det första jag tänkte var - Åh neej, en tumör =/ men det kanske inte är så allvarligt, vad tror ni, bör jag kolla upp det lr tror ni att jag är orolig i onödan? ÄH, det är säkert inget allvarligt, bara jag som är rädd om mig själv!

 Nu ska jag somna om i min älsklings famn - såå mysigt!
Ni får ha en jättebra lördag =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: