Sofiaslillafamilj

It´s Friday =D

Kategori: Allmänt

JAAA! DET ÄR FREDAG -
DET INNEBÄR ATT DET SNART ÄR HELG IGEN!
TJOOOHOOO =) =)

Måste bara jobba mellan 9-16.45 först. Men det ska nog gå bra!
Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, det blir väl att ta det lugnt..
Sätter oss antagligen & tittar igenom alla inredningstidningar & sånt.
Jag bara älskar inredning =) Det ska bli så kul att få inreda ett helt hus (ngn gång i framtiden)

Vettni vad jag gör varje kväll?
Jag somnar alltid på Tommys bröst när vi sitter i soffan & glor på TV..
Det är sååå underbart skönt. Så det har blivit som en del i vardagen!

I helgen måste vi städa & tvätta, skulle gjort det igår, men vi kände inte för det.
Älsklingen var trött efter första jobbedagen & jag ville inte göra det själv =P hehe!
Så det måste vi ta en dag till i helgen.. Frågan är om man inte ska ta städningen
imorgon förmiddag & tvättningen på söndag =) Vi får se..

Tommy pratade om att han & en kompis skulle ut & åka skridskor i helgen,
så frågade han om jag ville följa med. Men jag har inga skridskor
& jag kan inte åka ;P haha.. Men får väl följa med & titta iaf =)

Min bror & Hanna har gift sig =D så glad för deras skull!
Så nu heter Hanna osså Hammarlund =) så gulligt!

NU:
- Jag ska käka upp min frukost, & borsta tänderna.

SEN:
- Ut & skrapa bilen, sen köra till jobb!

Ha en bra fredag!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: