Sofiaslillafamilj

Lördag 2/1-10

Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag det blev igår =)

Vi åkte till Burlöv & jag kom hem med massor av fina underkläder & 2 t-shirtar.
Vi hade bestämt att vi skulle plocka undan & sedan gå ut & gå i det fina vädret =)

Jag försökte få tag i Emelie, ville bjuda henne på mat på kvällen. Men hon svarade inte =(
Sen så skickar hon ett sms. -Hemma? Då ringer jag upp henne, sen när jag sitter där i soffan & pratar med henne så ringer det på dörren =) Kan ni gissa vem det var?? =D Det var ju hon! Åh, jag blev såååå glad. Ni anar inte! Haha, jag blev ju tårögd! Som jag saknat denna tjejen! Helt galet =D hon kom runt 14- tiden & körde hem runt 21.Tack för att du kom gumman <3

Misstro oss inte, Emelie & jag var faktiskt ute & gick nästan en hel timme! Faan vad kallt det var!

Så min lördag mina vänner, var såå lyckad =D


Idag skulle jag egentligen gett mig ut till Center syd, men jag känner inte för det. Har bestämt mig för att ha en lugn dag med min älskling. Det behövs städas & tvättas här. Det passar väl perfekt till en söndag?

Vi köpte 3 filmer igår osså, som vi kanske ska se sen. Vi får se =)

Ni får ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: