Sofiaslillafamilj

Måndag 18/1 - 10

Kategori: Allmänt

Dagarna blir aldrig som jag har tänkt & skrivit här i bloggen.
I lördags skrev jag att vi skulle storstäda, så blev det inte riktigt!
Vi gick upp sent, sen satte vi oss för att titta på reprisen av Lets Dance..
Efter det åkte vi & köpte bullar, sen begav vi oss till Sandby, där vi blev
stannandes ett tag. Vi hyrde en film, jag tror att den hette - "inbrott i varuhuset.
Den var ganska rolig! Sen åkte vi hem! Hela lördagen myste vi massor! Underbart!

igår gick jag upp vid 8- tiden, jag satte på tvn & där var det "Nytt läge" skrek på älsklingen
så fort det var något som jag ville visa honom, som hade passat i vårt nya hus =)
Hehe, han kom upp kl 9, satt & myste tillsammans en stund till framför tv.n.
Sen tjafsade vi lite =P men till slut började vi plocka undan lite grann, kök & badrum blev städade.
Så sa vi att vi tar lite i taget.. Sen åkte vi & handlade mat. Vi satte igång OTH & hade ett litet maraton på
4 timmar, sen var jag tvungen att gå & lägga mig i sängen, hade fruktansvärt ont i mina ögon.
Men det är väl för att man är sååå koncentrerad. Man vill ju inte missa något!

V hadei behövt åka till Lund, ska beställa biljetter. Men jag tror inte att vi hinner det idag, så vi
får ta det imorn, ÖB är osså ett stopp som vi måste till.

Annars idag? Ska tvätta lite när jag kommer hem. Men idag jobbar jag 9-17.30 så vi får se vad
man orkar  med.. Är ju säkert ganska sliten när man kommer hem, men jag ska försöka
träna lite innan man sätter sig tillrätta i soffan för kanske ännu ett litet maraton av OTH =)
Vi får se om Tommy samtycker =)

DET HAR KOMMIT ÄNNU MER SNÖ HÄR NERE NU!
FAN, SÄGER JAG BARA. ÄR SÅÅ TRÖTT PÅ DET!
VILL ATT DET SKA FÖRSVINNA!

Näe ni, nu ska jag plocka undan lite tvätt, sen åka till jobb!
Ha en bra dag! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: