Sofiaslillafamilj

Onsdag..

Kategori: Allmänt

Idag öppnade jag på förskolan, min kollega som jag brukar öppna med var sjuk. Så jag öppnade själv. Jag kan säga att jag inte har fått sova många timmar inatt, vaknade flera ggr, hade ont i magen, tittade klockan osv.
Fy, det är hemskt när det är så. När jag väl kom till jobbet sen & hade tänt upp överallt så gick det bra =)
Fattar bara inte varför man ska vara så rädd & må så dåligt innan för. Men det är väl alltid så!

Idag hade vi bara 7 barn på dagis, de var både lediga & sjuka. Så det var en lugn förmiddag!
Efter jobb körde jag till Center Syd, jag fick presentkort där av Tommys föräldrar i julklapp. Så jag hittade faktiskt lite kläder, jag kom hem med ett par jeans, 2 luvtröjor, & 1 bh. Jag skulle behöva ha lite fler t-shirtar, men jag hittade inga som föll mig i smaken ;) hehe..

Just nu håller jag på att laga mat, & det märker ni hur bra det går va??! ;) haha!
Jag fattar nada, så jag skickade iväg ett sms till min mästerkock där jag frågade om inte han kunde ta över när han kom hem, men tyvärr så har jag inte fått något svar tillbaka.. Så jag får väl ta tag i det snart igen. SNART!

Igårkväll var älsklingen & jag i Lund, jag köpte biljetter till Mjölby & sen köpte vi blommor,
jag köpte 3 orkideér, gissa vad dem kostade? -500 spänn, det är ju tamejfan inte klokt! Men jag hoppas att de håller sig länge, & att man inte behöver vattna dem alltför ofta. Jättefina är dem iaf!

Igår somnade jag i soffan, säkert redan vid 19.30 för när jag gick & la mig i sängen var klockan inte mer än 20.30 - 21.00 jag hade sååå fruktansvärt ont i huvudet igår, & när jag gick upp imorse hade det ftf inte släppt..
Den har inte släppt än =( & älsklingen & jag som skulle in på hockey ikväll, han får åka själv helt enkelt!
Jag har köpt en tidning & så såg jag i brevlådan när jag kom hem att Veckorevyn hade kommit osså, så jag ska bara ta det lugnt, vila & hoppas på att värken försvinner.

Näe, man kanske ska sätta fart med maten igen, så att man inte får sig en utskällning när han kommer hem ;)
Ha en trevlig onsdagskväll! Hauddi alla =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: