Sofiaslillafamilj

Söndag = Jobbångest?

Kategori: Allmänt



Vi låg & myste & pratade om allt möjligt - hur jag vi mår - sånt viktigt. Det kom några tårar, men nu är allt bra! Man känner sig faktiskt ganska ensam när man flyttar ifrån hela sin släkt för en kille, ja ni hörde rätt. Men det är ingen vanlig kille utan det är min underbara sambo, pappan till mina blivande barn. Ja, så är det. Jag kan säga er det att hade vi någongång gjort slut så hade jag inte tvekat en sekund på att flytta tillbaka.Till min släkt, till mamma & pappa. Det är tufft att inte träffa dem så ofta som jag vill. Men det är osså väldigt bra att man inte har dem så nära. De som har det som jag förstår säkert hur jag menar. Man måste få gråta & sakna, man måste få ha vissa dagar när man inte vill göra något, när man är deprimerad. Saknaden är oerhört jobbig, men man övervinner den, det är alltid lika roligt att komma hem - hem till Mjölby - till familjen. Men jag är osså rädd för att om jag hade träffat dem oftare så kanske det inte hade varit lika roligt att komma hem. Det kan ju bli för mkt osså! Men jag är inne i en tuff period, där tårarna rinner för minsta lilla. Där saknaden är grymt jobbig. Men känslan att veta att jag snart ska få komma hem - hem till Mjölby betyder väldigt mkt. 5 dagar kvar, behöver jag säga att jag längtar? =) Det ska bli mysigt att komma hem, till Simpson <3

Usch vad jag pladdrar på, ni får ursäkta. Ibland är det väldigt skönt att få lätta sitt hjärta, usch det låter som jag är deprimerad, men så är det inte. Tommy & jag behövde pratstunden vi hade igår, nu vet vi var vi båda står.

Igår kväll tittade vi väldigt länge på OTH, vi gick inte & la oss förrän 01.30 typ, väldigt olikt för att vara mig. Vi sov till 10.30 imorse, skönt måste jag säga ;) sedan gick vi ut på en liten promenad, men fy vad det var kallt! När vi kom hem ringde älsklingens föräldrar & frågade om de fick komma på fika. De stannade en liten stund & när de åkt satte vi oss för att titta på OTH, vi slutade titta för typ 1 timma sen & nu är det bara 1 skiva kvar på den boxen, jag längtar redan tills nästa box kommer ut. Jag ska i varjefall köpa den! =)

Näe, nu ska jag & älsklingen ha kramkalas!
Ha det så bra, Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: