Sofiaslillafamilj

Tjoohoo, det är fredag =D

Kategori: Allmänt

JAA, undrar vad vi ska hitta på i helgen.. Hmm, det återstår att se. Alltid lika spännande ;)

Haha, nu är det min tur att vara sur på Tommy, jag tycker faktiskt inte att man behöver vara en sån surpuppa som han var igår. Så imorse fick han lida =P han försökte krama om mig när han kom upp imorse, men jag bara gick, sen frågade han vad VI skulle göra ikväll - jag svarade att jag inte visste vad HAN skulle göra ikväll. Då blev han tyst. Sen sa vi inget mer, ingen hejdåpuss fick han heller.. Haha det är sååå roligt att reta honom =)

Men ikväll hoppas jag att vi blir sams, för jag klarar mig inte utan min älsklings famn en fredagskväll =) jag vill bara att han ska säga förlåt för igår först ;)

Näe, jag måste gå & göra mig iordning, har en del att fixa på jobb - lite överraskningar, så jag måste åka lite tidigare idag =)

MEN DET ÄR FREDAG!!

Ha en bra dag!
Hauddi alla..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: