Sofiaslillafamilj

Torsdag..

Kategori: Allmänt

Klockan är typ 18.15 nu & jag kom hem för 1,5 timma sen.. Det känns inte som om jag har varit hemma så länge.. Jag har hunnit prata med Tommy, pappa, ätit lite, strykt gardiner, hängt upp dem & nu sitter jag här =)
Nu ska jag slötitta lite på tv, packa lite inför imorgon, & så ska jag vänta på att Tommy komr hem! För då ska här mysas massor =) sista kvällen tsm för imorgon åker jag hem till pappa & mamma. Men tåget går inte förrän 19.28 så som jag sagt tidigare så hinner vi ju träffas lite längre än vi brukar när jag åker hem. Så det är jätteskönt! Jag kommer sakna honom massor, det känns som om vi har gått igenom så mkt tsm på sista tiden att jag inte vill vara ifrån honom. Men det är ju bra för förhållandet på ett sätt osså. Jag älskar min bejb SÅÅ mkt<3

Idag har barnen på jobbet var såå himla livliga, de har haft roligt =P men de har varit väldigt högljudda.. Så vi var tvungna att gå ut efter mellanmålet, men det var riktigt skönt =) sen var vi ute ända till 16.30, då slutade jag!

Näe, nu ska jag titta lite på tv =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: