Sofiaslillafamilj

Torsdag 14/1 - 09

Kategori: Allmänt

Igår öppnade jag på jobbet, var sjukt trött på kvällen. Gäspade hela tiden!
Men iaf, det är skönt att komma hem tidigt. Så tummen upp för öppningar!

När jag kom hem så satte jag igång tvättmaskinen, han & köra 2 st, innan älsklingen
kom hem & vi körde mot Sandby. Var bjudna på mat där. GOTT!

Tommy & jag firade 3 år & 9 månader igår, så när vi kom hem från Sandby ville
jag umgås med min man, så vi la oss i sängen... Men jag tror att vi båda somnade =/
Jag vaknade till när kl var 22.30, Tommy gick upp & släckte, sen damp han ner i sängen
igen & det var dags för oss att sova för natten =)

Imorse när klockan ringde var vi dödströtta, jag längtar till helgen när vi kan sova ut.
Det ska bli såå skönt & så är jag grymt sugen på att bowla.. 

Idag jobbar jag 8- 16.30 sen ska jag hem & fortsätta tvätta, Tommy ska (hör & häpna)
näe, nu ska jag inte vara taskig.. Men han ska spela innebandy med ett gäng killar.
Så honom träffar jag inte förrän senare ikväll. Hoppas han får roligt! =)

Imorgon öppnar jag igen, jobbar 6- 14.30 sen tänkte jag dra mig ut mot Csyd för att shoppa lite.
Jag fick ett presentkort av Tommys föräldrar i julklapp & det gällde i nästan alla affärer där ute.
Jag behöver verkligen massa nya t-shirtar &  tröjor, även byxor. Men man kan ju inte köpa allt på en gång, vi får se vad jag hittar för något kul!

Jag fick inte åka till Csyd i helgen som jag först hade tänkt, för då ska vi ha en stor städdag här hemma. Vi ska plocka undan julen osså. Det har vi inte gjort än & det är jag medveten om, men det är för att jag tycker det är sååå mysigt med ljusstakarna & det. Men jag lovar! I helgen åker det!


Nu ska jag snart gå ut & skrapa bilen! Jag vill att det ska bli varmare snart, så att snön försvinner & att man slipper att skrapa bilen. Det har jag inte behövt gjort på några dagar nu, men det har ju blivit kallare igen! BLÄÄÄÄ!


Näe, om jag ska fixa mig lite =)
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: