Sofiaslillafamilj

Torsdag =)

Kategori: Allmänt

Igår fick jag ett ryck, jag städade kök & vardagsrum, haha är såå stolt!
Efter det satte jag mig framför tv.n med några tidningar, det tog inte lång stund förrän jag började slumra till..
Så jag begav mig mot sängen, & runt 22-tiden kom älsklingen hem. Så jag är nöjd med min ensamma kväll.
Bara jag har något att göra eller sover så går det bra =) Man måste vara jättetrött & somna fort. Annars ligger man bara o snurrar & lyssnar på alla otäcka ljud som man hör när det är alldeles tyst i lgh.. Sån e jag iaf!

Idag ska jag jobba mellan 8-16.30, vid typ 18.00 kommer Emelie hit & vi ska ha en mysig spakväll =)
Tommy ska iväg på innebandy idag så det passade ju perfekt!

Näe, nu måste jag borsta tänderna & sen vidare mot jobb!
Hauddi alla =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: