Sofiaslillafamilj

Vilken helg..

Kategori: Allmänt

Ja, denna helgen var verkligen fylld med massor av känslor men också väldigt mkt kärlek.
Jag tycker om när man bara tar det lugnt, tar dagarna som dem kommer. Vi har myst i soffan nästan hela helgen till OTH - helt fantastiskt underbart! Denna helgen betyder mkt för mig - eller rättare sagt - jag kommer inte glömma den i första taget! Jag älskar min Tommy<3

Denna veckan blir nog ganska tuff känner jag på mig. Idag jobbar jag 9-17.30, imorn jobbar jag 7.30 - 15.30 men har personalmöte mellan 17 - 19.30, på onsdag 6-13, torsdag 8-16.30 & på fredag en stängning igen =/ 9-17.30 FY BÖVELEN SÄGER JAG BARA! Jag kommer vara trött på fredag!
På fredag går tåget upp till mamma & pappa inte förrän 19.28. Så jag har lite extratid med min älskling & det uppskattas mkt!

Efter helgen i Mjölby är jag hemma en helg sedan åker jag upp igen, för jag, min syster, Emma & Lisa ska se Disney on Ice =) haha jag tror att det kommer vara en otrolig upplevelse & jag ser fram emot den med spänning! Undrar vad tjejerna kommer tycka..

Ikväll när jag kommer hem hoppas jag på att älsklingen har lagat mat, sen kanske det blir en promenad eller OTH mys. Klockan 20.00 ska jag se på familjen Annorlunda!

Näe, om man ska ta & göra sig iordning lite, sen måste jag ner & skrapa bilen!
Ha en bra dag, hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: