Sofiaslillafamilj

Vilken helg!

Kategori: Allmänt

Ja, fy fan vilken helg jag hade =( Men nu mår jag mkt bättre!

Igår jobbade jag & shit vi hade 13 barn, haha lite skillnad mot förra veckan.
Man tyckte att det var ungar överallt =/ men det gick bra. Tiden gick fort.
Men det är klart, har man ngt att göra hela tiden så blir man ju inte uttråkad!

Idag jobbar jag 8 - 16.45, det komr nog kännas ikväll.. Iofs är det ju bara 1 timma det skiljer,
men det kommer nog att märkas ändå brukar börja 9 annars.

När jag kommer hem ikväll så vet jag inte riktigt vad vi ska göra.
Ta det lugnt som vanligt! Det är det som är så skönt med vardag tycker jag.
Man vill bara vara hemma & vila upp sig till nästa dag =)

I helgen köpte jag Leona Lewis nya skiva - Echo. Den är grymt bra!
Vilken sångröst hon har, det är helt otroligt!

Inatt skulle min bror, hans fru =P & barn komma hem till Sverige igen!
Haha, inte en tanke att de skulle gifta sig. Men det är ju trevligt!
Mamma & pappa hade varit inne hos dem med champange & en chokladask,
så att det blir som en liten överraskning när dem kommer hem. Mysigt!

Näe, nu ska jag gå & fixa mig lite innan jobb, sen köra!

Hmm, undrar vad det var med min älskling imorse? Han bara gick utan att säga hejdå eller
ens ge mig en hejdåpuss som han alltid annars brukar göra. Jag skickade ett sms men han har
inte svarat. Det verkar skumt! Men men, det är säkert inget allvarligt!

Hoppas ni får en bra dag!
Hauddi alla!

Kommentarer

  • B säger:

    Du kanske var så trött att du inte märkte att han pussa på dig ;D hehe..

    2010-01-12 | 09:04:03

Kommentera inlägget här: