Sofiaslillafamilj

Vilken surpuppa!!

Kategori: Allmänt

Haha, detta är helt otroligt! Jag har inte gjort Tommy någonting, vad jag vet!
Men han är sur som en ättika! Men han är ju heller inte man nog att öppna käften & berätta vad som är fel eller om jag gjort honom ngt! Så omoget!

Så kom han förut & ville säga nåt, medans jag var i full gång att leta efter en tröja som jag inte hittade, så jag sa irriterat till honom att jag inte hade tid att prata med honom. Jag menar varför ska jag alltid vara där för han när han vill, medans han kan vara så tjurig & otrevlig mot mig?
Ja, men iaf så hittade jag tröjan, så jag gick till honom & fråga vad han ville. Vad tror ni att han svarar?  - DET VAR INGET, spydigt som bara den osså!

Så nu ska jag skita i min kära sambo, (Inte pussa honom Godnatt) Jag ska lägga mig & läsa Veckorevyn! Åh, imorgon är det redan fredag =) =) tjoohoo!

Hauddi alla!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Wohoo Girlpower! Hehe, kan säga att du är inte ensam om såna problem.. ;D

    2010-01-21 | 22:00:22

Kommentera inlägget här: