Sofiaslillafamilj

Alot to do today..

Kategori: Allmänt

Idag var jag nästan uppe samtidigt som tuppen ;) men jag har sovit väldigt, väldigt bra inatt.
Så det gjorde inget att man vaknade tidigt, faktiskt var det bra. För jag har massor att göra idag.

Jag började direkt när jag gick upp att tvätta sängkläderna, jag har osså letat efter alla mina anställningsbevis för snart ska jag cykla till arbetsförmedlingen. Sen ska jag hem & storstäda, & ngn gång därimellan ska jag ringa några viktiga telefonsamtal.

Jo juste, imorse så kom gubben från Telia & fixade tv.n & telefonen. Så nu får vi hoppas att det ska
fungera ordentligt, annars blir jag väldigt lack.

Just nu äter jag frukost o så har jag fastnat vid ett program på tv.n som heter "doktor fetma"
jag får nog stanna hemma tills det programmet är slut ;) det är faktistkt intressant..

GLÖMDE.. Vi var ju på Hörby marknad igår. Guud, vad jag tycker om att gå på marknader.
Jag hittade inte så värst mkt, det blev strumpor, filmer & lite naturgodis. Men jag är nöjd! :P

Näe, nu ska jag glo vidare på tv.n!
Ha en jättebra dag! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: