Sofiaslillafamilj

Behövlig myskväll.

Kategori: Allmänt

Ja, det är vad som står på schemat för kvällen så det är det enda vi ska göra - MYSA!

Igår så frågade jag min älskling om vi skulle käka ute & gå på bio, det ville han.
Men sen hände det lite skit o vi var dödströtta så det blidde inget. Så vi tar igen det ikväll ist,
fast hemma då iofs. Men det ska nog gå lika bra :) Dock ska vi faktiskt ner en snabb runda till
huset osså för att jag ska fota lite, sen börjar dem ev putsa huset imorgon.. Spännande!

Idag är min sista semdag, eller den var ju egentligen i fre. Så imorgon börjar jag jobba!
Men jag tycker faktiskt att det ska bli ganska skönt, man kan ju iaf inte klaga på vädret
som varit för det har ju varit toppen :) men det ska bli skönt att komma igång med sina
rutiner igen!

Förresten så är vår lägenhet ute på hemnet nu :) så nu gäller det att ha städat & fint här jämt!

Näe, nu ska jag gå & mysa med mannen min! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: