Sofiaslillafamilj

Besviken, bränd & motiverad..

Kategori: Allmänt

Faaan alltså, jag är jäävligt besviken på Kiviks Marknad i år.. Tyckte inte alls att den var lika bra
som den brukar vara. Emelie & jag gick igenom den ganska fort, annars brukar man ju få stanna i timmar! Så antingen har den blivit mindre, eller så har vi "glömt" en jäkligt stor del!
Jag köpte mig iaf en väska & en jättesöt nyckelring :) till råga på allt osså så brände jag nacke & bröst något så djävulskt! Gaah* Det gör ont!

Jag har nu bestämt mig! Jag ska börja träna på ett gym här i närheten, när vi flyttar till huset sen så komr jag att ha jättenära & det är ju helt perfekt!
Nästa vecka tänkte jag sätta igång, jag ska då sluta äta godis ordentligt!
Vi fixar detta Sofia :)







Nu har jag hamnat i sängen & här ska jag slappa en stund.
Har köpt några tidningar så jag har att göra :)




Ha en fortsatt bra kväll!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: