Sofiaslillafamilj

God or bad morning..

Kategori: Allmänt

Fy, fy, fy faan vad jag har ont i min mage :( gaah* Vaknade vid 05.45! Men jag tänkte att det var lika bra att gå upp! Vi ska äta tacopaj ikväll så jag har gjort degen till den nu.. Tommy kommer nog osså upp snart. Idag ska jag & Tommy hjälpas åt att lägga taket på förrådet..Vi får la se hur det går :) Hans mamma kommer & hjälper till osså, så att vi inte slår ihjäl varandra ;) haha!

Sen vid typ 13-14, kommer mina föräldrar + Nicke, Hanna & Ida hit :) Dem ska ju få se huset för första gången, undrar vad dem kommer tycka.. Hm, det är spännande!

Jag ska väl ta att berätta om GÅRDAGEN, när jag ändå är i farten.. Jag & Emelie åkte in till Ikea, precis när vi landar på parkeringen så öppnar sig himlen & vi fick springa in, blöta blev vi! Gigantiska regndroppar kom det.. Aja, nu var vi ju inne iaf & guud vad det kliade i mina fingrar, det fanns massor som man ville handla, men jag var duktig & stod emot! Sen helt plötsligt när vi gick förbi ett kök, så hittade jag en så jävla fin gardin :) åhhh! Jag blev helt kär, (knäpper m fingrarna) såå fort!
Så när vi åkte därifrån så vad det, det enda jag tjatade om typ! Stackars Emelie!

Vi svängde även in på Ilva, & där hittade vi en massa superfina soffor, men så helt plötsligt så bara stod den där mitt framför ögonen på mig - En soffa som bara kallade på mig, gaah* jag blev kär en gång till!
Denna gången blev det en riktigt förälskelse :) ååh, den var SÅÅÅ fin! Den ska jag köpa!

Min stackars Emelie brände sig igår, på en tallrik i vår microvågsugn :( låter kanske helt otroligt, men det är sant! Tyvärr! Stackarn fick 2 jättestora blåsor på sitt finger! AJAJ! Hoppas det är bättre idag gums :)

Jag hade en mysig hemmakväll för mig själv, jag tittade på 16 and pregnant :P sen kom älsklingen hem, & då hade vi mysit & pratade massor. Vi spelade osså Kalaha :)

Näe, nu ska jag gå in & mysa med min älskling lite! Hoppas alla får lite fredagsmys! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: