Sofiaslillafamilj

Känslomässigt utmattad..

Kategori: Allmänt

Jag är helt slut! Igår var det en helt annorlunda dag, med massor av olika känslor.
Ledsen besviken, glad, rädsla, lycklig. Jag somnade väldigt fort på kvällen!

Jag övervann en rädsla igår. Jag är höjdrädd, väldigt höjdrädd. Eller rättare sagt så är det en
skräck för mig! Men igår fick Tommy upp mig på en ställning så att jag kunde hjälpa honom
att måla några brädor på huset. Men det tog ett tag innan jag kom upp, gick sakta upp för stegen
först, bara ett steg i taget, sen så stannade jag & vande mig vid den höjden först osv, haha!
Låter sjukt när jag förklarar, men så ligger det till iaf!

Så idag kände jag bara för att vara hemma - bara vara för mig själv en stund. Kan nog behövas!
Jag ska tvätta, & så tror jag att jag ska baka lite.. Det var längesen :) Sen kanske jag tar mig en
sväng till tomten, men jag vet inte än.. Jag ska ta tagen som den kommer!

Justja, Emelie blonderade mig igår & nu är jag väldigt blond ska jag säga er - MEN ACK SÅ NÖJD :)

Näe jag tror jag ska lägga mig & vila ett tag till, sen ska jag börja ta tag i tvätten!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: