Sofiaslillafamilj

Kiviks Marknad

Kategori: Allmänt

Today with Emelie :) TJOOHOO! Haha, jag har längtat hela sommaren efter Kiviks Marknad, & nu ska jag äntligen dit med min bästa vän - Det kan inte bli mkt bättre!

Idag hade jag ställt klockan på 8.00, jag tänkte att jag kunde somna om när Tommys klocka ringde.. Men faen jag vaknade t om innan klockan, så typiskt! Men jag är pigg ändå :)

Igår skulle jag ha hjälpt Tommy vid huset på fm, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig..
I söndags gick jag & la mig sent, & igår morse ringde klockan tidigt.. Så jag var inte alls på ngt
bra humör, men jag kom till huset iaf. Stannade ett tag, men jag fick inget att göra så jag åkte
hem. Landade i soffan & där blev jag kvar, jag somnade & det var såå otroligt skönt :)

Jag uppdaterar ikväll när jag komr hem från Kivik! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: