Sofiaslillafamilj

Min sista semestervecka börjar... NU!

Kategori: Allmänt

PAAAANIIIK! Eller vad?! Jisses, vad tiden går fort! Men första veckan fick jag njuta iaf :)
Vaknade när Tommys klocka ringde, men kunde ju såklart somna om.. Det var skönt!
Men förra veckan började Tommy osså sin semester & då ställde han klockan, så att vi
skulle komma iväg till huset.. Jag sa till honom förut att det faktiskt var min sista vecka
nu & då menade jag ju att det hade varit så himla skönt att slippa vakna av en väckarklocka,
& att man hittar på ngt kul istället för att sitta vid huset & känna att man inte gör ngn nytta!
Då är det faktiskt inte roligt att vara där nere... Men kanske bara är jag som tänker så..

Som sagt, jag vill verkligen vila ut ordentligt denna veckan för 3 veckor framåt sen har jag världens tuffaste schema.. Bara massa långa dagar! Så man behöver känna att man haft sem :)

Men jag ska åka ner & försöka prata med honom om det snart, hoppas han förstår mig!

JAG LÄNGTAR TILL IMORGON EMELIE :) KIVIKS MARKNAD HERE WE COME!

Faan jag är trött! Om man bara hade fått sova vidare! Hauddi alla!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Skojar du!! Jag längtar med!!

    Hehe, tror jag hittar dit nu :S hehehe..

    Jaja, annars blir det rundtur i skåne bara. Det gör väl inget ;)? Tänkte vi kunde åka vid 10 kanske? Vaknar ju 9, ringer dig imorgon när jag vaknat om vi inte höres innan :) Puss&Kram

    2010-07-19 | 09:30:59
    Bloggadress: http://emelienorstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: