Sofiaslillafamilj

Mycket som hänt :)

Kategori: Allmänt

Oj oj oj, vad mkt det är som hänt! Kan ju börja med att berätta att i helgen har vi haft det bra :)
Jag har umgåtts mkt med Emelie and I like It ;) jättekul verkligen!

Igår kom Emelie hit på fm, sen cyklade vi till tomten & dem hade redan då hunnit jättelångt :P
Vid 14 kom mäklaren hit & han ska ha visning på lgh redan idag! Så jag ska hålla mig borta..

Igår bestämde jag mig för att färga min utväxt, så idag ska jag hem till Emelie på fm som ska få hjälpa mig. Jag håller tummarna för att det ska bli bra! :) Jag vill bli ljus igen! 


Sen i efm har jag en del ärenden, men det enda jag kan säga är att jag håller tummarna :)
Haha, det har jag glömt att berätta. Jag köpte SOLSIDAN BOXEN IGÅR!!

HAUDDI ALLA & WISH ME GOOD LUCK TODAY :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: