Sofiaslillafamilj

Shopping m. Emelie på Csyd :D

Kategori: Allmänt

Åhh, jag hade så himla roligt igår :)

Emelie följde med mig till Csyd & så gick vi runt där i flera tim & jag shoppade som vanligt alldeles för mkt, men jag är sjukt nöjd med allt & det kommer att bli väl använt :) SÅ SOM MAN SÄGER, INGEN SKADA SKEDD! FÖRUTOM PÅ KONTOT DÅ ;) HAHA!

Det var såå skönt på något sätt att äntligen få träffa Emelie igen :) det var så längesen & det kändes som det  var välbehövlig + att  vi hade sååå kul!

Sen på kvällen så var vi på Tommys kusins 20 års kalas, jag sa till Tommy att jag kunde köra hem, så då blev ju han glad :) hehe.. Men jag ångrade mig lite sen, hade varit skitkul att göra en favorit i repris (Jockes student) men men, det kommer ju säkert fler ggr! Jag hade i vilket fall trevligt!

Jag tänkte så här va att nästa inlägg kommer bara bli en massa foton på det jag handlade igår, eller iaf en del utav det. Så att ni vet om det, men det kan jag inte fixa med förrän älsklingen har åkt iväg ;) vill inte visa honom allt jag köpt :P

GUUUD, JAG MÅSTE RENSA & STORSTÄDA IDAG - INGA UNDANFLYKTER HÄR INTE!

Ha en superbra lördag! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: