Sofiaslillafamilj

Time Out..

Kategori: Allmänt

Har tagit en liten break från huset idag, känns inte som att man hinner med ngt här hemma när man är där hela dagarna. Men idag frågade jag om jag fick lov att stanna hemma & tvätta några maskiner tvätt, & det fick jag så det var ju bra :) haha! Börjar ju fan jobba på måndag. Kan ju vara bra att ha rena kläder då ju :P hehe. Jag har även hunnit med att byta sängkläder!

Fy fan vad jag känner mig irriterad på ngt sätt. Kan inte sätta ord riktigt på varför. Men så ligger det till iaf. Just nu längtar jag faktiskt efter att få börja jobba igen. Komma in i alla sina vanliga rutiner, jag ska även börja träna igen. Det ser jag extra mkt fram emot :) Det kommer bli jättebra!
På tal om det så hittade jag massor av fina träningskläder i nya H&M katalogen, som jag skulle
vilja köpa.. Skulle iaf (till att börja med) vilja ha ett par nya byxor & kanske 2 t-shirtar.
Vi får se vad min lön räcker till denna gången. Antagligen bara till alla räkningar!

Näe, nu ska jag gå & ringa till mamma. Sen ska jag hänga tvätt! KUL? NOT!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: