Sofiaslillafamilj

Tropisk värme..?

Kategori: Allmänt

Ja, inte kan man tro att man är i Sverige, för fyy bubblan vad det är varmt ute (& inne)!!
Det är nästan obehagligt tycker jag, det är alldeles för varmt! Kunde ju bli liiite svalare..

Helgen var helt underbar, skönt att komma hem & umgås m. familjen :)
Vi åkte hem vid 18-18.30 på kvällen, var så härligt att man slapp stressa,
Tommy har ju semester nu så df valde vi att åka hem senare på sön!

Igår så gick vi upp tidigt, vi var i massa olika byggaffärer på morgonen innan vi åkte
till tomten, sen när vi väl var där så stannade vi till 15.30! Det var såå jäkla hett,
vi kunde inte vara kvar! Men vi hann en del, & jag slog mig på fingret m en hammare!
Fyy såå in i helvete vad det gjorde ont kan jag säg! :'( brööööl*

Idag ska jag ner till tomten osså, Tommyboy är redan där. Hans jobbarkompisar skulle osså dit idag, de skulle sätta dit våra dörrar :) så jag får inte glömma kameran sen! I eftermiddag ska jag
köra hem för att börja plocka undan & städa o sådär. Man vet ju aldrig när mäklaren dyker upp!

Näe, nu ska jag borsta tänderna & klä på mig :) sen sticker jag!
Hauddi alla, ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: