Sofiaslillafamilj

Utvilad :)

Kategori: Allmänt

Haha, mina dagar ser typ aldrig ut som jag skriver i bloggen :P
Som igår skulle jag ha storstädat & rensat hela lgh, men det blev inget med det..
Jag tittade på 2 filmer ist, men jag är glad att jag ringde dem viktiga samtalen iaf :)
Igår sa jag till min älskling att jag kunde gå upp tidigt idag osså, bara för att sätta igång att städa så att jag blev klar.

Men jag kände mig såå jävla trött hela dagen, (inte undra på när man bara glor på en dumburk hela tiden) men iaf så bestämde jag mig för att sova ut ist & sen åka till Csyd en sväng :) jag ska se om jag hittar motivationen där ute, men jag har tänkt såhär. Kommer jag hem med nya kläder så måste jag ju rensa bland dem gamla, inte sant? Så df är det ju positivt att åka & shoppa en stund först!

Meen i vilket fall så har jag ju hela helgen på mig osså :P förutom några tim på söndag när jag & Emelie ska bygga naglar. Men det löser sig, det gör det ju alltid :)

Så som sagt, jag vaknade kl 9.15 hoppade in i duschen, nu sitter jag här & har käkat frukost.
Nu ska jag köra :) Hoppas ni får en bra dag!

Jag tänkte osså på de, hur fan tänker man när man säger att man ska städa dem 2 första dagarna när man har sem/arbetslös. Haha då vill man ju bara njuta av att man är lite ledig! ;)

JAG SAKNAR DIG EMELIE! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: