Sofiaslillafamilj

Yesterday & Today..

Kategori: Allmänt

Fortfarande varmt ute, men idag är det svalare - skönt!

Igår var vi vid bygget hela dagen :) Emelie kom & gjorde oss sällskap!
Hon & jag satte ihop väggarna till förrådet, såå duktiga så! :)

Efter att ha varit en hel dag där är man helt slut, jag började längta
efter soffan & tv.n. Så vid 19-tiden åkte Emelie & jag hem hit.

Idag har det varit fullt upp hela dagen, & nu har jag äntligen
en lugn stund i soffan :) vi har varit på HTH, jag har varit &
handlat en massa mat, sen gjorde jag köttfärssås, bakade bullar
(som jag fick slänga) de blev inte alls bra. Får göra ett nytt försök imorn!
Sen har jag dammsugit & plockat iordning, så nu är här fint igen :)

En jobbarkompis till Tommy har varit & hjälpt honom idag,
så vi ska bjuda honom & hans tjej på pizza ikväll som tack
för hjälpen :) jag börjar bli lite småhungrig nu..

Jag är pussugen, hoppas min bejb komr hem snart!
Ha en fortsatt bra kväll! Hauddi alla!

Haha, NRJ spelar samma låtar om & om igen, men mig gör det inget!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: