Sofiaslillafamilj

Det är BARA lördag :)

Kategori: Allmänt

Helt underbart skönt att det bara är lördag idag :)

Igår hade vi trevligt uppe i Älmhult i Skåne, god mat & supergoda jordgubbar m grädde :)
& såklart trevligt sällskap! Vi badade i Anders pool, härligt! Kallt till en början men sen
blev det bättre :) Jocke & jag gick i till att börja med, sen efter ett tag kom min älskling
osså i.. Vi  var i länge & till sist fick jag en lätt huvudvärk & började frysa massor,
så då gick jag upp.. Men ack vad roligt jag hade :)
 
Idag ska vi bara ha en mysig hemmadag, kanske ingår det lite städning då? Haha, vi
får se.. Jag ska skriva ut lite foton & pyssla med vårt fotoalbum, sen cyklar vi nog till
macken & hyr en film :) men först ska vi njuta av det härliga vädret!

Min älskling sover gott här bredvid mig, men jag ska nu väcka honom m några
mysiga pussar :) hoppas ni får en härlig lördag! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: