Sofiaslillafamilj

GLAD MIDSOMMAR!

Kategori: Allmänt

Jag sitter här i sängen, kan inte sova.. Var fruktansvärt trött igårkväll så jag slocknade tidigt! Så det är ju självklart att man inte kan sova länge på morgonen då. Så typiskt mig! Min älskling sover gott här bredvid mig,men jag ska snart krypa intill honom & försöka sova en timma till ungefär, för sen ska vi köra till tomten & jobba några timmar, hur nu detta ska gå? Jag som har tummen mitt i handen ;) önska mig lycka till!! HAHA!

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER :) Jag kan inte riktigt fatta att det redan är (nästan) slutet på juni osså,
var tar denna sommaren vägen, den försvinner! Det går alldeles för fort.. :(

Hoppas ni får en helt underbar midsommar! Det ska jag försöka ha..  Men jag har ett stort dilemma, jag vet inte vad jag ska ha på mig :/ men det löser sig..  HAUDDI ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: