Sofiaslillafamilj

Godmorgon :)

Kategori: Allmänt

Ännu en härlig morgon att vakna upp till :) så skönt!

Igår vid 17 stack vi ut till tomten & tog några foton, sen körde vi till the phonehouse i Lödde, skulle fixa med lite papper där, sen åkte vi & handlade.. Jag mådde skumt redan när jag kom hem från jobb, helt matt i kroppen & huvudvärk.. Efter vi ätit på kvällen la jag mig i sängen & somnade bums! Så det var min måndagskväll :/

Men idag mår jag bra igen :) jag tror det har att göra med att jag dricker för lite vatten när jag är på jobb, fan bättra dig på det Sofia!!

Idag ska ev Tommy på möte med elektrikern - jag hinner tyvärr inte följa med!
Men jag ska cykla till tomten i efm & ta ännu mer foton :)

På onsdag ska vi till HTH i Lund på möte - det ser jag fram emot :)

PÅ TORSDAG EFTER JOBB SKA JAG ÄNTLIGEN FÅ TRÄFFA EMELIE, DET LÄNGTAR JAG MEST TILL :)

Vad ska ni hitta på på midsommar? Jag skulle vilja hyra en stuga någonstans & ha det mysigt m. 5 kamp & grejjer, men vi har inte råd just nu. Så typiskt, & så är vi alltid så sent ute!

Näe, nu måste jag plocka undan lite här hemma! Ha det bra! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: