Sofiaslillafamilj

Hot,hot,hot :)

Kategori: Allmänt

Ja, igår var det VÄLDIGT VARMT på jobb! Nästan lite för varmt om jag ska vara ärlig..
Barnen hade roligt iaf :) vi tog fram vattenspridaren så att de fick svalka av sig lite.
Det behövdes kan jag säga & de tyckte att det var både kul & skönt :)

Det första jag gjorde när jag kom hem var att försöka övertyga mannen min om att jag vill ha en
pool borta i huset. Helst en nergrävd pool. & det ska jag ha. Vi får helt enkelt skita i jordvärmen ;)
Men det enda vi kom fram till var att vi skulle kolla hur mkt plats det blir kvar på tomten sen..
Så vi får se efter hand, men ngn gång i framtiden ska jag ha en nedgrävd. Tänk vad skönt, när man har jobbat en hel dag & så ska man bara gå hem & slänga sig i poolen, underbart!
Jag drömde om det hela dagen igår kan jag säg :) men ack neej, det fick bara bli en låång KALL dusch när jag kom hem, men det gick lika bra de ;) för den här gången iaf!

Idag ska Tommy & jag (ev hans mamma) till Hörby Marknad :) Vi jobbar till 16, men sen så kör vi väl ngn gång efter det.. Det ska bli såå kul!

Idag jobbar jag min sista dag, innan arbetslösheten/eller semestern om man vill kalla det för det ;)
Men inte får jag sova länge imorgon för det.. Har massor att göra imorgon!

Näe, om man ska kika vidare lite & sen göra mig iordning kanske :)
HAUDDI ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: