Sofiaslillafamilj

Inget HTH..

Kategori: Allmänt

Näe, det blev aldrig att vi åkte in till HTH. Hon hade avbokat mötet.. Så nu ska vi dit den 5 juli ist!
Så jag får vara nyfiken ända tills dess, så typiskt! Men men, what to do?
Vi åkte till Sandby & grillade istället, väldigt gott :) & så blev det bestämt att vi ska följa med dem upp till Tommys mammas bror på midsommar. Det kan nog bli trevligt :) vi gör ju iaf ngt!

Åh, vad jag längtar tills jag slutar jobbet imorn, dels för att man är ledig på fre men osså för att jag ska träffa Emelie :) jag längtar som bara den. Har försökt få tag på henne hela dagen, men hon har inte svarat mig.. Jag är sugen på att åka till Csyd & glo i affärer, kan ju hoppas att hon vill de me :)
Det var en på jobb idag som hade såå sjukt fina byxor, hon hade köpt dem på Gina Tricot för 149:-
& det är ju nästan inga pengar alls för ett par byxor så jag är sjukt sugen på sådana jag osså!
Så det är df jag vill till Csyd imorn..

Näe, nu ska jag be min älskling om en godnatt puss & kram!
Jag ska upp tidigt imorgon & jobba så det gäller att gå &
lägga sig i tid :) HAUDDI ALLA, & sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: