Sofiaslillafamilj

Morgontrött..

Kategori: Allmänt

GÄÄÄÄSP* GUUD VAD JAG ÄR TRÖTT IDAG! Men man piggnar nog till så fort man komr ut i det fina vädret :) LOVELY, synd att man ska jobba hela lååånga dagen bara!

Igår när jag kom hem efter jobb så röjde jag undan massa i klädkammare för en kille från Telia skulle komma & fixa tv.n! Det var ngt fel i skåpet så han ska komma tillbaka på tors igen.
Detta är fan helt sjukt! Jag sa till honom att tyvärr var det ju så att man hade vant sig vid att
inte ha någon tv & att det är helt sinnes egentligen. För tvappraterna ska ju bara fungera!
På tors har vi varit utan tv i 5 veckor! GALET!

En sak som är säker, det är att jag är sjukt nöjd över vårt telenor mobila bredband :)
Vad hade jag gjort om vi inte hade skaffat de? Jag hade inte överlevt :P

Sen på kvällen igår åkte vi till tomten & fotade grunden, sen hem & käka. Sedan vidare till Jula - där jag köpte mig ett par jobbarbyxor, & så skulle vi köpa en ny torkställning - fanns inte, så vi gick till ÖB, slut där osså, åkte till Rusta, inte där heller, vi åkte till Lödde gick in på Willys, inte där heller. Till slut hittade vi en på Maxi! Sen åkte vi hem!

Jag pysslade med vårt fotoalbum & sen bums i säng, blev ganska sent igår faktiskt.
Kanske därför man var så trött imorse..

Såhär ser resten av min vecka ut..

Idag
jobb: 9-17
Onsdag jobb 9-16
Torsdag: Telia snubben kommer vid 8-8.30, arbetsförmedlingen. STORSTÄDNING! 
På kvällen ska vi eventuellt på Hörby marknad. Mysigt! Jag<3 marknader!
Fredag: Ringa ett viktigt samtal, fortsätta m. STORSTÄDNING, 20årsfest på kvällen!

Så jag har att göra! Näe, nu ska jag borsta tänderna :) Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: