Sofiaslillafamilj

Onsdag..

Kategori: Allmänt

Det betyder att vi har en dag kvar att jobba denna veckan :) NICE!

Jag har lite problem, jag vill fira midsommar i en stuga.. (som alltid i Nyköping)
Men Tommy tycker inte att vi har råd & att vi har såå mkt att göra just nu.
Men tänk vad skönt det hade varit att komma bort från allting - över en helg bara..
O ta nya tag, jag hade uppskattat det jättemkt.. :(

Så nu vet jag inte vad vi ska göra.. Jag frågar honom vad han tycker, men jag får bara tillbaka att
han inte vet.. Så förmodligen ska vi inte göra ett skit! Faan att man alltid ska vara ute i sista sek!

Jag vet att mina föräldrar ska upp till mina släktingar i Nyköping, & förra året var vi med där.
Jättemysigt tycker jag :) midsommarmat, jordgubbar, tårta, 5- kamp. Gå promenader ner till
vattnet. En helt vanlig svensk midsommar! Kanske ska åka upp dit själv? :P haha!


Idag jobbar jag mellan 8- 15.30 sen vid 17 ska vi till HTH i Lund, & jag är sjukt nyfiken :)
Efter det måste jag hem & tvätta, kul? NOT men det måste ju göras!

Faan, JAG VILL ÅKA IVÄG I MIDSOMMAR! Bara rå om varandra, för när har vi sen tid för varandra egentligen? Det vet man ju inte! När huset står klart, men har man då samma känslor för varandra?
Alltså nu kanske jag låter negativ, jag tycker det ska bli otroligt spännande :) & jag ska vara där så mkt jag kan bara för att få träffa Tommy.. Men jag kan inte låta bli att tänka o vara orolig.
Jag vill ju faktiskt inte förlora honom pga av detta. Jag vill att vi ska kunna roa oss lite under tiden. 
                                                          ÄR DET FÖR MKT BEGÄRT? 
Nu måste jag köra till jobb! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: