Sofiaslillafamilj

Underbart..

Kategori: Allmänt

Jag har haft det så himla underbart. Även fast tv & dator inte har fungerat så har man vant sig. Allt beror på de fina vädret :) såå skönt att det har blivit så varmt om dagarna! Men osså att jag shoppat så mkt fina nya kläder & att jag imorgon går in på min 4.e vecka utan godis & jag mår så jäkla bra!

Nu har vi äntligen köpt ett mobilt bredband från telenor så nu har vi sagt upp vårt abonnemang från Telia. Känns otroligt bra! Jag har även skaffat mig en Iphone :) haha, hur ska detta gå?

Just nu sitter jag uppe i Mjölby, det har varit en helt perfekt helg som tyvärr gått alldeles för fort!
Men jag har iaf hunnit träffa hela min familj :) & det är ju därför jag åker upp!

Idag ska jag hinna träffa dem lite till & mysa ännu mer med min underbara vovve innan jag åker hem till min älskling! Tåget går 16.15 idag. Ganska skönt ändå att komma hem relativt tidigt! :)

Justja, det har jag helt glömt bort :P jag har jobb till hösten, men det är inte riktigt bestämt vilken avdelning än men jag ska iaf jobba kvar i huset. Vilket jag tycker är jätteskönt!

Jag skriver ett längre inlägg när jag kommer hem till kära Skåne :) nu ska jag fortsätta umgås med min familj, men först en snabb dusch! Ha en fortsatt bra söndag! 

HAUDDI ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: